Dosažení zisku je hlavním cílem každého podniku. To platí i firmy, které mají jako popis práce Search Engine Optimalization, tedy optimalizaci vyhledávačů, zkráceně SEO. Tato disciplína však není příliš známá a málokdo ví, co přesně si pod tím má představit. O co se tedy jedná?
Jde o metodu, kdy se pomocí psaní a zveřejňování článků s konkrétními slovy a frázemi, stejně jako odkazy, ovlivňují výsledky nejrůznějších internetových vyhledávačů tak, aby se požadovaná stránka dostala na co nejlepší místo, co se vyhledávání týče. Tím ji totiž uvidí více lidí, tím více lidí ji navštíví a tím více klientů bude daná firma mít.
K tomu všemu je však potřeba mít zakoupený copywriting web, tedy internetovou stránku, kde budeme ony články uveřejňovat. Zde je můžeme mít rozděleny podle několika kritérií, jednak podle tématu, podle klienta či podle toho, kdo daný článek psal.
Je to nezbytnou součástí metodiky SEO. Bez ní by se nemohla obejít. Ano, je možné ptát se, zda by nestačilo využít jednu z možností, které jsou zdarma, jako jsou blog.cz a podobné. Má to však hned několik háčků.
Za prvé, cenou za to, že máme webové stránky zdarma, jsou umístěné reklamy. A vzhledem k tomu, že se jedná o profesionální firmu, by to skutečně nevypadalo nejlépe. Zvlášť když vezmeme v úvahu, že ony reklamy jsou náhodné.
Pak je tu také omezená možnost optimalizace. Máte zkrátka na výběr z několika šablon, a to je vše. To je sice v pořádku, pokud chcete jen vytvořit nějaký soukromý blog a nemáte s vytvářením webových stránek žádné zkušenosti ani znalosti nezbytné pro naprogramování té vlastní.
To však není případ profesionálních firem, které si nejen najímají lidi, kteří skutečně umí udělat webovou stránku podle jejich přesných požadavků (koneckonců jednou ze služeb, které nabízí, je i optimalizace webových stránek) tak, jak to zadavateli vyhovuje.
Bez vlastního webu by zkrátka nemohly https://cs.wiktionary.org/wiki/nemohl tyto firmy existovat. Proto se nedivme, že je cena za tyto služby tak vysoká. Koneckonců, mají i vysoké náklady.